lørdag 28. mars 2009

...

Ja, nå er det ikke lenge til grunnkurs lydighet er ferdig. Mandag er siste dag og da er det også "eksamen". Har vi lært noe? Ja, det vil jeg si. Vi har allefall lært øvelsene slik at vi kan øve mye hjemme. Mener vi har fått mye igjen for disse kursene, både Lotus og jeg.

Vurderte å melde Lotus på valpeshow i Harstad i April, men ser ikke ut til at det er valpeshow. Men kanskje vi drar bare for å se hvordan det foregår på slike utstillingen. Er jo veldig spennende :-)

Ellers er det litt tomt i huset etter Jeger ble borte. Han er savnet av både meg, sambo, Lotus og spesielt lille Flekken som leter etter han mye - både inne og ute.
Kjenner jeg blir forbanna når jeg tenker på at noen bare kan kjøre videre når de kjører på ett dyr - håper at sjåføren hadde vett nok til å allefall se etter at han var død med engang. Tanken over.. Ja, nei, dette er noe man aldri får vite uannsett. Men respektløst er det å ikke si ifra når noe slikt skjer, for vi er alle klar over at slike ting kan skje, selv om det er veldig trist... Det er tross alt et
liv det er snakk om.

Jegermannen..

Ingen kommentarer: