søndag 8. februar 2009

Forbudt

.. "Hunder i lysløypa er forbudt". Hadde skjønt det om det stod "hunder løs i lysløypa er ikke lov".
Men, slik er det nå bare når noen skal tro de eier hele verden. Neida, så ille er det ikke. Bryr meg lite om det, man går der man vil gå bare man bruker fornuft å ikke lar hundene springe i føttene på andre. Nok syt nå. Blir bare så irritert hver gang jeg ser det skiltet.

Tja, hva skal jeg så skrive her ?
Ikke noe dere synes er særlig interessant, men jeg elsker såklart å skrive om dyra mine - de er jo barna mine ;)
Tja, på Fredag var vi oppe i en gamme på Lekang fjellene å grilla pølse og kooosa oss skikkelig. Nada, litt tøv det da, vi frøys litt. - 10 grader, ikke noe å skryte av. kaldt, men koselig.

Jeg har hatt arbeidshelg, så helga kom nå like fort som den gikk.


Skal jeg være ærlig med dere, så hender det at kattene ser sitt snitt i å sove sammen med oss i senga. Midt på natta kommer de utenfor døra, og mjauer som bare det. De vil jo inn, og det får de da lov til.

Legger ut noen nye bilder fra Stokmarknes dyrehage ;)


Flekken koser seg med utsikt over hele stua.


Nupsi - Marita og Øyvinds hund. På besøk å herja med Lotus. Fikk ingen bra bilder av dem ilag.

Lotus - når vi var ved gammen. Han kosa seg bare veldig.



To gode venner ;-)

Ingen kommentarer: