tirsdag 3. februar 2009

Februar

Lotus bare vokser og vokser... Husker nesten ikke hvordan han så ut når vi hentet han i Tromsø for litt under 3 måneder siden. Eneste jeg kan huske er at han var så liten at han kunne ligge på fanget mitt i en kattekurv. Og så var det bildene da, da husker jeg han var veldig liten.
Men nå begynner han altså å bli stor, og større skal han bli. Men han er jo den fineste uannsett, i mine øyne. Lotus er Lotus, min (andre) bedre halvdel.



Ja, han var nok en del mindre ja. Men det skal sies at han er like søt enda, om ikke søtere. Han sover enda med tunga ute. Om morgenen når han vokner strekker han seg , lager koselyder og går rett til døra for å fortelle at han vil ut å gjøre fra seg.
Om ikke jeg vokner, strekker han labbene opp i sengen der vi ligger, stryker meg på kinnet og "uler, hyler" på sin måte for å fortelle oss atvi må vokne slik at han får gå ut.

Har vært på to kurskvelder siden jeg sist skrev her inne, sist torsdag og igår. Torsdagen var Stine med meg, og igår var matfar med for første gang. På tide spør du meg.
Angrer ikke på at jeg meldte oss på valpekurset, bra for både Lotus og meg.

Ha en flott uke videre! :)

1 kommentar:

KristineBirgitte sa...

Så kult med sånn kurs=)

Han er så fiiiin :D