torsdag 8. januar 2009

Torsdag og snart helg


På fanget til Yvonn.




På besøk hos Ann Kristin igår kveld.




Lotus ute på tur idag. Leker seg i snøen, og poserer fint for matmor.

....
Torsdag, og igjen snart helg. Arbeidshelg for min del.
Tirsdag skal vi kanskje å treffe andre hunder her i nærområdet, hundeklubben i nærområdet møtes hver Tirsdag. Da får Lotus en større mulighet for å sosialisere seg med andre hunder, siden vi ikke kjenner så mange med hund.

Ellers har jeg meldt Lotus på valpekurs i midten av denne måneden. Gleder meg , men gruer meg også litt.

I mars/april er det også lydighetskurs som jeg vurderer å melde oss på.

Idag har vi vært ute på en lang tur. Lotus er nå blitt flink å gå i bånd, og han elsker som sagt å være ute. Halvveis stoppet vi, slik at han fikk herje fritt. Hva er ett bedre syn enn når hunden din koser seg?? :-)

Ellers er det ikke så mye som skjer for tiden. Gleder meg til våren og sommeren kommer, når det blir avbæra og fint i marka. Er jo ikke sååå lenge til, synes dagene og månedene går så fort. Alt for fort.

Ingen kommentarer: